Apie projekt? Homo Sanitus Animizmas Angelina Zalatorien? Kambarys Nr.9 Forumas
Turinys

Darbas Vilniuje
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
nuo 2008.09.01
2015-06-20 18:26:54
nėra Vyras.
2015-06-20 17:29:26
tėra balsas žmonių dykvietėje..
Bet
2015-06-17 22:04:54
liksi tu...
2015-06-11 18:45:02
labai susirūpinęs šios svetainės ir jos vyrų likimu. Neliks šios svetainės , neliks tiesos. Nebus tokių vyrų, nebus ir gyvenimo.
Valdas
2015-01-27 15:54:28
When you lack vitamins B12, pyridoxine or folic acid, large amounts of harmful homocysteine build up in your bloodstream to convert cholesterol to oxidized cholesterol, known by the name oxycholesterol. Oxycholesterol damages arteries and can cause strokes and heart attacks. http://drmirkin.com/heart/8097.html Homocysteine has the ability to change cholesterol into a far more sinister version which attacks artery walls. As the arteries become damaged other cells stick until they become clogged with fatty deposits, thickened and less flexible (atherosclerosis). http://www.homocysteine.org.uk/A%20Healthy%20Heart
Valdas
2015-01-27 15:47:53
Oksiduoto cholesterolio galimos žalos žmonių organizmui pagrįstumas: Bandymas atliktas su žiurkėnais. Žiurkėnai ne žmonės, bet nu ok. Grynas cholesterolis kaitintas 160 laipsnių temperatūroje. Čia irgi ok. Ant keptuvės ir orkaitėj bei ant atviros ugnies tiek bus ir dar daugiau. Bet jie kaitino jį 72 valandas. Blet blet. Ir iš 72 valandų kaitinimo parašė, kad oksiduotas cholesterolis keptam maiste yra žalingas. Kas kepa maistą 72 valandas? http://www.nhs.uk/news/2009/08August/Pages/OxycholesterolInFastFood.aspx
irgi
2013-05-20 15:24:10
hmm...kol nepradedi gilintis...o nepradedi, kol paties ar artimojo neliecia kazkuri problema.. Tik siandien jau antra karta uzkliuvu uz tos pacios lenteles"maistoforas" su nurodytu cholesterolio kiekiu maiste. Gal mano programos neteisingos, bet kai skaitau, jog riebi(RIEBI) kiaulienos sonine turi cholest. maziau nei vistiena ar a.r. jautiena, stirniena ir dar daug kitu, paprastai tradiciskai rekomneduotinu liesesniu-sveikesniu produktu, pajunti, jog tikrai tiesa kazkur per viduri..ir esi kvailas kvailas...ko gero kiauliena su lasinukais(juo labiau sonine ) ar vistienos odeles valgyciau tik bado atveju..o " geroji" zuvis, tai labai sveika del sunkiuju metalu ir fosforo kiekio jose..ko gero labai teigiamai mazina cholesteroli:):)
Pas
2012-03-20 14:54:34
Lary Scota baltymai be testosterono ir kai kurių kitų hormonų organizme raumens nebūtų statę. pasidomėkite iš ko gaminami šie hormonai.
ka manot
2012-03-20 10:40:58
Pas Lari Skota baltymu dietoje buvo daug, bet riebalu tikrai daug nebuvo :)
Kai
2012-03-19 20:43:24
galvoje ne vien tik fanatizmas, bet dar ir žinios, tai ne tik steroliai nekenkia, bet ir steroidus žmonės sugeba panaudoti racionaliai.
Vycka
2012-03-19 20:10:33
Laris Skotas garsus kultūristas, jei neklystu naudojęs steroidus savo karjeroje. Na bet atrodo tai neprastai, nepaisant to, kad visi kalba apie didžiulę steroidų žalą.
Tik kai
2012-03-19 17:00:17
klausysite to akademiko, atkrepkite dėmesį kaip tas akademikas kvėpuoja. Įkvepia nuolat per burną, dažnai, švokšdamas, oro užtenka tik trumpoms frazėms... Kvėpavimas yra tiesiogiai susijęs su riebalais. Pasidomėkite džiovininkais ir kokia būtiniausia sąlyga jiems pagyti. Palyginimui galite paklausyti kaip kvėpuoja kitas akademikas, kuris ir amžiumi už pirmąjį yra stipriai vyresnis. http://www.youtube.com/watch?v=uKtkqTzq3_I Subalansuota mityba – tai ne mityba vien riebalais ar cholesteroliu.
ka manot
2012-03-19 14:44:07
Visiems tikintiems kad daug riebalu ir choleserolio turinti dieta yra kelias i sveikata siuloma pasiziureti Primitive NUtrition video serijas, kur akademikas analizuoja ir paneigia dauguma paleo dietos salininku argumentus. Ten yra bent 80 video http://www.youtube.com/user/PrimitiveNutrition Kokios Jusu nuomones y tai?
Smalsu
2012-02-18 20:04:41
Na nevertetu taip kategoriskai teigti, jog nesiekia sveikatos. Cia gal daugiau profesionalus sportas, bet ir to is dalies. Jei kalbant apie kulturizma/fitnesa, kaip, kad ten video sportininkas raumeningas :) tai norint tureti grazu kuna reikia ir atitinkamai maitintis, derinti mityba. Na bet dazniausiai mityba sudaro baltymai ir angliavandeniai, riebalai tikrai nedominuoja, aisku jie irgi reikalingi. Is ko sprendziate, kad as tai "Ji" :D na bet nesvarbu. As ne kopijuoju, o pacituoju zodzius, perspedama/as :D, jog tai ne mano mintys. ;)
Vytautas
2012-02-18 17:31:17
Sportininkai nesiekia sveikatos - jiems svarbiau rezultatai. Jei norite, valgykit ir liesą mėsą, galite ir išvis nevalgyti. Aš nesuprantu, kokią paskirtį jaučiatės atliekanti, kai kopijuojate kito žmogaus nuomonę į savo komentarus?
Smalsu
2012-02-18 13:28:55
Sportininkai dazniausiai valgo liesa mesa :)
O dar siulome
2012-02-18 11:27:16
pasiziureti i Dr.Klapper stai cia http://www.youtube.com/watch?v=1GsGxqdlP4U ir pamatyti kaip zmogus su savo idejomis virsta i giltine. Palyginimui jo bendraamzio video http://www.youtube.com/watch?v=5PxUeEI1-do&feature=related kuris vartoja daug gyvulinio baltymo. Ar dar neaišku who is who?
Jau
2012-02-17 22:49:06
1930m. buvo pastebėta, kad hipotiroidizmas sąlygoja cholesterolio kiekio didėjimą. O kas gi slopina skydiaukę? Ogi PUFAs - polinesočiosios riebiosios rūgštys. Kuo daugiau aliejaus, riešutų, tuo labiau slopinama skydliaukė, ir labiau kyla cholesterolio kiekis. Viskas paprasta.
Smalsu
2012-02-17 22:07:33
Na man taip paaskino: Yra skirtingu poziuriu i mityba, dieta ir sveikata, veganizma. Bet velgi jei manai kad zmogui reikia valgyti mesa, tai pabandyk plikom rankom pasigauti koki gyvuliuka, ir ji nuzudyti. Pagausi, nebent kokia zmogaus nupeneta vista, zasi, ar triusi, laukinem salygom tau nera sansu pasigauti laukini zveri. Kiti gyvunai kuriems reikia mesos sugeba patys pasigauti. Del DHA ir EPA, tai velgi is kur bezdiones gauna DHA ir EPA, jos juk nevalgo zuvies. Manau svarbiausia yra islaikyti gera omega 3 ir omega 6 santyki ir tada organizma pats pasigamins reikiama kieki EPA ir po to DHA. Kvailiausia yra kai visi gyvulines mitybos salininku teigia, nevartoti augalines kilmes omega 3 ir 6 , nes jos greitai oksiduojasi ir patekusios i todel gali sukelti zala. Bet pamirsta kad EPA turi 5 nesociasias rugstis, DHA - 6, kas reiskia kad jos oksiduojasi dar greiciau nei ALA ir LA (kurios turi tik 3 ir 2 nesociasias rugstis). Nepaisant to daug net ir augalines kilmes omega 6 vartoti nepatariu, geriau jas gauti is maisto o ne is alieju. Taip pat yra ne vienas keliasdesimt metu veganas ir jiems nei EPA nei DHA nepritruko, proto neprarado, nei Dr. Orsnish, nei Dr. Esselstyn, nei Gary Null, nei Dr. McDougall, nei Dr. Graham, nei Dr. Bernard. Jei veganisma mityba propoguoja 10-30 metu. Yra isgyde ne viena sunku ligoni. Del B12 tai yra kuriems net ir nevartojant papildu jo netruksta, greiciausiai zarnyno flora ji sugeba pasigaminti. Nepaisant to nerizikuojant savo sveikata tapus veganu reiktu bent laikas nuo laiko pasitikrinti b12 ar vartoti papildus, geriau naudoti sublingini, kur aplenkiams sudetingas zarnyno pasisavinimo mechanismas. Ir beje b12 truksta ne tik veganams, jo taip pat gali trukti ir mesedziams, ypac suprastejus HCL produkcijai ar kai skrandis negamina intrinsic factor. Kaip parode sis tyrimas net 39% amerikieciu turejo b12 zemiau 258 pmol/l http://www.ajcn.org/content/71/2/514.full.pdf+html Ir 39% amerikieciu tikrai nera vegetarai ar veganai. Priedo jie matuotu methyl malonic acid, tai greiciausiai b12 trukumas butu dar didesnis http://labtestsonline.org/understanding ... a/tab/test Ir beje net ir optimalus plasmos b12 ligis negarantuoja kad us turite optimalu b12 ligi. Dabar nerandu bet esu mates tyrima, kur normalu b12 ligi turintiems zmonems pavartojsu dideles dozes b12 padidejo energija, ir kai kurie kiti parametrai. del raudonos mesos valgymo su riebalais tau jau pateikiau keleta studiju, kur rodo, kas atsitinka suvalgius daug riebalu turincio maisto. Ir jei nori pasidaryk eksperimenta, privalgyk daug riebalu ir po to nueik i ligonine ir poliklinika, susimokek pinigus ir paprasyk kad paimtu krauja i test tube. Ir pamatysi kaip atrodo riebaus kraujas, vaizdelis nelabai koks Dar pasiziurek sia Dr. Klapper paskaita http://vimeo.com/34500937
Smalsu
2012-02-17 22:06:52
:) na atsakymai toliau tokie: Kaip sakiau daug riebalu turinti dieta, bent jau trumpalaikiskai kompromituoja/suprastina kraujagysliu endotelinio audinio funkcija sumazina kraujo tekejima ir kraujagysliu atsipalaidavima (issipletima). Tyrimas atlikatas su sveikais 21-39 amziaus dalyviais, ir jie suvartojo tik 50g riebalu, ir gerai zinoma, kad daznas zmogus per karta suvartoja 100 ir net daugiau, ypac jei seka daug riebalu propoguojanciu salininku rekomendacijas Cia is studijos Effects of oxidative stress on endothelial function after a high-fat meal www.clinsci.org/cs/106/0315/1060315.pdf Cituoti: High-resolution ultrasound was used to assess the flow- mediated vasodilatation (FMD) of the brachial artery. Blood and urine samples were collected before and 2, 4 and 6 h after a standard high-fat meal (3677 J, containing 50 g of fat). Serum triacylglycerol (triglyceride) increased and FMD decreased significantly after a high-fat meal. Plasma GSH-Px significantly decreased from 27.2 + 12.3 μg/ml to 25.7 − 11.8 μg/ml (P = 0.022) 2 h after the meal, ...In conclusion, endothelial dysfunction was observed after consuming a high- fat meal and is associated with augmented oxidative stress manifested by the depletion of serum antioxidant enzymes and increased excretion of oxidative modification products. Tyrimai taip pat rodo, kad suvartojus mazai riebalu turincio maisto endotelini audinio funkcija nepakinta. Cituoti: We did not have a parallel control group, however, as previous studies have demonstrated that endothelial function is not affected by a low-fat meal [5]. Ir tokiu tyrimu kur rodo, kad bent jau trumpalaikiskai suvalgius daug riebalu suprasteja kraujagysliu funkcija, ir velgi buvo suvartota tik 50 g riebalu per karta, is viso 900 kcal, kas butu 50% kaloriju is riebalu. Cituoti: These results demonstrate that a single high-fat meal transiently impairs endothelial function. These findings identify a potential process by which a high-fat diet may be atherogenic independent of induced changes in cholesterol. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9036757 Dar viena Cituoti: Conclusions: Postprandial endothelial function was impaired only after the high-fat diet and not after the high-carbohydrate or standard test meal in healthy subjects. Because such endothelial dysfunction after a high-fat meal was closely correlated with FFA concentrations, postprandial state could be hazardous, mostly through acute hyperlipacidemia in healthy subjects. http://www.ajcn.org/content/86/4/923.full Tiesa reikia pazymeti, kad siame tyrimi naudojami kontroliniai valgiai (100% angliavandeniu) ir stardartinis valgis su 35% riebalu, 50% angliavandeniu, zymiai pakele insulina. Taip pat reikia pazymeti, kad per ilgesni laika organizmas gali adaptuotis prie daug reibalu turincios dietos ir neigiamas poveikis kraujagyslems gali buti minimalizuotas. Effects of dietary carbohydrate restriction vs low-fat diet on flow-mediated dilation. Bet velgi reikia pazymeti, kad ten apribojus angliavandenius taip pat buvo apribotos kalorijos, kas galima daiktas turejo teigiama poveiki. Bet labai abejoju ar zmones ilga laika sugebetu valgyti tik 1500 kcal, ir padidinus kaloriju kiekiu, mazai angliavandeniu turincios dietos nauda greitai isgaruotu. Nepaisant to nemanau kad ketoze sukelianti dieta yra gera strategija pagerinti kraujagysliu bukle. Ilga laika naudojant tokia dieta gali buti kitu neigiamu poveikiu, bet zinoma dar priklauso nuo zmogaus. Priedo sioje studijoje naudo Mazai riebalu turincios dietos grupe vis tiek suvartodavo 23% kaloriju is riebalu, kai Dr. McDoudall, Dr. Berbard, Dr. Esselstyn ir kiti teigia, kad reikia ne daugiau nei 10%, kad pasiekti norima efekta. Effects of dietary carbohydrate restriction vs low-fat diet on flow-mediated dilation yaboga.com/lowcarbvascular.pdf

 1-20     21-40     41-60     61-66    >>
Rašyti komentarą >> Grįžti į straipsnį >>
Paieška
Prisijunkite Facebook'e
 
Įdomi smulkmena: visiškoj tamsoj su akiniais aš matau lygiai tiek pat, kiek ir be akinių.
V.B.
Forumas
HS Forumo taisyklės
(4 pranešimai)
paskutinis 2014-08-28 23:55:59
Bendrieji sveikatos klausimai
(40 pranešimai)
paskutinis 2014-03-03 18:24:44
Apie viską-NUOMONIŲ KOKTEILIS
(19 pranešimai)
paskutinis 2013-03-16 11:12:27
Animizmas
(2 pranešimai)
paskutinis 2011-05-19 14:24:54
Naujausi komentarai
Anita Martina
2015-06-21 16:42:11

Mintis
2015-06-21 13:42:22

Reikia
2015-06-21 12:29:50

Išmintis
2015-06-21 11:15:01


2015-06-20 18:26:54


2015-06-20 17:29:26

Bet
2015-06-17 22:04:54

Tomas
2015-06-13 00:43:23

Straipsnis
2015-06-11 21:39:14


2015-06-11 18:45:02

Mrs Paula
2015-06-11 00:27:32

Asta
2015-06-10 16:18:42

Autoriui
2015-06-09 23:17:25

join the illuminati today
2015-06-08 04:00:27

Content protected by
CopySpace Premium
 
2008-2011 (c) Homo Sanitus        E-valdymas: HexaPortal
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės