Apie projekt? Homo Sanitus Animizmas Angelina Zalatorien? Kambarys Nr.9 Forumas
Turinys

Darbas Vilniuje
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
nuo 2008.09.01
RApolas
2013-08-18 13:25:48
Komentatoriai nusizombavo visiškai. chebryte sudurnejot ar ką? da kur jūs čia gilinatės apie riebalus ypatingus pratimus ir į visą kitą vriedą? Valgykit nors ir persivalgykit žalių daržovių, vaisių, žalių lapų ir pora stiklinių įvairiausių vaistažolių + riešutų, seklų. Atsisakykit perdirbto ir trermiškai apdoroto krakmolo, mėsos. Ir viskas nepamirštant sporto ar mankštos, nu bet kokiu atveju judėjimo. 2 Mėnesiai ir figura turėsit seksualiausia ir bonusų gausit gerą sveikatą, gražią odą ir šviesų mastymą. o čia pliurpti ir diskutuoti kiek tas kojas mataškuoti ir dar kažkaip kitaip jas tenui sukti - zombių būrelis kitaip negalėčiau pavadinti. Mokslinis žinojimas gerai kas kur ir kaip vyksta - bet čia tik gojams gruzyti, kitaip dar vadinima zombavimu. Žiūrėkit į gamta ir y naturalius ir gyvus produktus - kuo daugiau tuo geriau. sėkmės visiems.
Greta
2012-07-29 18:04:51
Straipsnyje parašyta daryti ne mažiau trijų pratimų vienai raumenų grupei. O tarkime, darant pratimus sėdmenims arba viršutinei klubų daliai, ar tinka kaip trečias pratimas tas, kurį atlieka vyras? Ačiū
Vycka
2012-04-22 22:19:12
gali gal pagrįsti ką čia prirašei, greddy? Nuo kada katabolizmą skatina maistas? Gliukoneogeneze daugiausiai vyksta badaujant, trūkstant angliavandenių. Ir deja, tai nėra blogai. Tokio kelio, kad iškart iš raumenų imtų baltymus seniai negirdėjau. Pasakyk, kokiais būdais kenkia didesnis baltymų kiekis? Toliau nesąmonės ir dar kartą nesamonės. Jau vien vidurinį baigusiam aišku, kad raumeninį audinį stato iš baltymų... Jūsų akyse fitnesas turbūt yra tie kultūrizmo žurnalai, kur šlamšto prirašyta tiek pat, kiek ir jūsų komentare. P.S.: norint, kad augtų raumenys, reikia sukurti kalorijų pertėklių. Naujo junginio, be statybai reikiamų medžiagų nesudarysi. O tie visi procentai, kaip dažniausiai būna - vien spekuliacija.
Greddy
2012-04-21 12:37:52
Jeigu pasakyčiau - labai meluočiau. :) Santykis priklauso nuo metabolizmo tipo, atskirai kiekvienam žmogui.
eda
2012-04-20 14:51:47
tai jau nebesuprantu koks tas santykis turi buti apskritai mityboje riebalu baltymu ir angliavandeniu.. ir sitiems 7min pratimams, kiek suprantu, esme ne raumenu auginimas, o riebalu deginimas
Greddy
2012-04-20 12:25:08
Po treniruotės reikia sąlyginai didesnio baltymo kiekio, bet tik sąlyginai. Dabarties (o tai siekia visą populiariąją body-building tradiciją nuo jo atsiradimo 19a. pradžios) fitneso stovyklos atstovai skelbia, kad didžiąją dietos dalį turi sudaryti baltymai, baltymai ir dar kartą baltymai. Toks požiūris ne tik, kad nėra teisingas, bet ir kenksmingas. Baltymų reikia, bet tuo pačiu reikia didinti ir angliavandenių kiekį, sąntykiu su baltymais. Per didelis baltymų kiekis skatina gliukoneogenezę, kurios metu pradedami maitinti smegenys, raumenyse esančių baltymų kaina. Tada ima nykti ta siekiama raumens "grynoji masė". Didelis kiekis skatina katabolizmo procesus, kurių ir taip "apstu" po treniruotės, ir mažina anabolinės (raumens statymo) dominantės pajėgumą, išsibalansuoja kortizolio ir testosterono lygiai. Taigi, būtent, raumeniui statyti reikia labai daug energijos, ir dar kartą energijos, kuri turi ateiti RIEBALŲ PAVIDALU, ne baltymų ir angliavandenių. Kalbant iš patirties, nors kuri ir yra subjektyvi.. Tačiau stipriai sumažinus baltymų kiekį, raumenų masės augimas nei kiek nenukentėjo.
eda
2012-04-20 08:34:49
"50 proc. angliavandenių, 30 proc. riebalų ir 20 proc. baltymų" ar galit pagristi kodel butent toks santykis? argi didelis kiek angliavandeniu nenueis i riebalini sluoksni? man atrode visada, kad po treniruotes reikia baltymu raumenims atstatyti? ir jei sportuoji vakare, tai kiek kcal galim suvalgyti is sio derinio?
Giedrius
2012-02-09 09:01:24
Atsisakius angliavandeniu kur kas lengviau maziau valgyti/nepersivalgyti. Ne visas maistas "kelia" insulina. Taip, baltymai siek tiek kelia insulina. Kiek as zinau riebalai ne tik jo "nekelia", jie netgi slopina insulino issiskyrima (del slopinimo nesu tikras). Taigi izokalorinese dietose 70% riebalu 25 % baltymu 5 % angliu ir 60 % angliu 25 % baltymu 15 % riebalu insulino issiskyrimas tikrai skirsis kartais (ne bazinis lygis, o issiskyrimas).
Vycka
2012-02-08 15:16:42
Insulino kiekio vien nevalgant angliavandenių taip labai jau nesumažinsi. Insulino išsiskyrimą stimuliuoja visas maistas, tik, žinoma, angliavandeniai daugiau. Todėl reiktų tiesiog mažiau valgyti.
Giedrius
2012-02-08 08:52:34
Pamirsau dar viena svarbu dalyka pamineti. Gyvenimo trukme ne siaip pailgeja, pailgeja sveikas ir gyvybingas laikotarpis, t.y. jaunyste.
Giedrius
2012-02-08 08:36:15
Tie 20 (iki 50 g) palikti tam, kad zmones nesugalvotu darzoviu (nekrakmolingu) atsisakyti (na gal dar galima ir truputi uogyciu laukiniu). Kaip jau rasiau, minimalu reikalinga gliukozes kieki organizmas gali pasigaminti, todel su 20 g per diena gali gyventi iki grabo lentos (kuri turetu buti gerokai veliau negu gyvenant su >200 g per diena). Yra atlikta daugybe tyrimu, kurie parode, kad nedavalgymas (maziau kaloriju negu reiketu) ivairiems organizmamas gerokai praiilgina vidutine gyvenimo trukme (kai kuriems organizmams kartais). Yra teoriju, kad pagrindinis sio pailgejimo faktorius - zemas insulino lygis (net genai atrasti, kurie aktyvuojasi esant sioms salygoms). Taigi teoriskai, atsisakius angliavandeniu, t.y. sumazinus insulino lygi, turetume gyventi ilgiau...
smalsi
2012-02-07 14:01:06
o kiek laiko gali musu organizmai gyvuoti su 20g angliu per diena? kokia isvis yra ju norma, apytiksliai?
Giedrius
2012-02-07 11:32:16
Ta sportininkų dieta vadinasi CKD (Cyclic ketogenic diet), cikline ketogenine dieta. T.y. ketogenine dieta (beveik be angliavandeniu) su "uzkrovimu" savaitgaliais (bet ne butinai). Uzkrovimas reikalingas tam, kad maksimaliai uzpildyti raumenu glikogeno rezervus. Is esmes tas uzpildymas reikalingas tik jegos sporto saku sportininkams. Tulam pilieciui to kaip ir nereikia. Riebalu naudojimas organizmo reikmems ir yra "deginimas". Tam, kad organizmas naudotu riebalus turi buti tinkamos hormonines salygos (minimalus insulinas yra labai gera salyga, lengvai pasiekiama <20 g angliavandeniu per para).+ vartojant <20 g angliavandeniu (galima ir daugiau, bet tai jau individualu) organizmas pradeda is riebalu gaminti ketonus, kuriuos energijos gamybai gali naudoti ir smegenys (nebera tokio didelio gliukozes poreikio, bet minimalus gliukozes poreikis islieka, kraujo raudoniesiems kuneliams ir t.t., bet ji pilnai galima tenkinti truputi gliukozes gaminant is baltymu ir glicerolio (riebalu sudedamoji dalis)). Smagioji ketonu dalis yra ta, kad dalis ju pasisalina per kvepavima (nelabai samgu) ir slapima, t.y. jus savo kuno riebalus issysiojate ir iskvepiate. Deja kiekiai ten nera ispudingi (100 kcal eiles). Man asmeniskai angliavandeniu atsisakymas labai padejo atsikratyti naktinio valgymo, aplamai lengviau kotroliuoti save maisto klausimu (jei valgoma reguliariai).
smalsi
2012-02-06 19:48:31
Ar butinai reikia sudeginti, gal imanoma sukelti organizme tokia situacija, kad jis pats, ir nesportuojant, imtu savo riebalus, eikvotu juos ivairiausioms reikmems? Girdejau apie tokia dieta tarp sportininku, kai visa savaite valgom tik baltymai ir riebalai, o sestadieniais daromas uzkrovimas angliavandeniais. Kaip tai veikia?
2 Nex
2012-02-06 14:32:27
1000kcal toli grazu nera lygu 900g riebalo! jums reikes sukurti 8000kcal deficita, kad sudeginti 1kg riebaliuko. ir tai tik tokiu atveju, jeigu jusu medziagu apykaita yra ideali.
Gintarei
2011-05-21 20:58:29
yra dar vienas įdomus straipsnis http://www.homosanitus.lt/lt/kambarys_9/turinys/Cia_neik_nes_pasijusi_nekaip
Gintarė
2011-05-21 20:26:37
Sveiki, mano komentaras gal ir bus ne į temą, bet labai jau rėžia akis klaidos. Teksto prasmė labai gera, aukšta, protinga, tačiau ypač šiame tekste matau vis pasikartojančią klaidą. Niekada po žodelio "kad" nevartojame bendraties, pvz.: kad išnešti, kad išbėgti, kad suveikti ir t.t. Reikia pakeisti kad išneštų, kad išbėgtų, kad suveiktų ir t.t. Tai tiek :) O straipsnis išties įdomus ir naudingas :)
Rasa
2011-05-14 11:04:43
Ačiū už atsakymą. Labai domina, gal kas nors, atliekantys šiuos pratimus, galėtų pasidalinti rezultatais. Manau, ne vieną mane tai domintų.
Rasai
2011-05-11 21:35:32
Biochemija šiuo atveju tiek vyro organizme, tiek moters yra ta pati, todėl pratimas tiks.
Rasa
2011-05-11 21:20:39
Pasikartosiu-o koks trečias pilvo preso pratimas? Ar tinka tas,kurį atlieka vyras? Ačiū-labai laukiu atsakymo, nes noriu pradėti 7 minučių ciklą.

 1-20     21-40     41-60     61-67    >>
Rašyti komentarą >> Grįžti į straipsnį >>
Paieška
Prisijunkite Facebook'e
 
Gyvenimas tiktai viena garantuoja visiems be išimties ir veltui - mirtį, visa kita - priklauso nuo tavo pastangų.
Forumas
HS Forumo taisyklės
(123836 pranešimai)
paskutinis 2017-03-30 13:17:56
Bendrieji sveikatos klausimai
(40 pranešimai)
paskutinis 2014-03-03 18:24:44
Apie viską-NUOMONIŲ KOKTEILIS
(19 pranešimai)
paskutinis 2013-03-16 11:12:27
Animizmas
(16543 pranešimai)
paskutinis 2017-03-29 19:18:40
Naujausi komentarai
zedesaqae
2017-03-30 13:53:37

apoziyeqamacu
2017-03-30 13:51:57

aqcagake
2017-03-30 13:50:45

BennyDip
2017-03-30 13:49:30

ukorosgacjas
2017-03-30 13:47:02

umexaka
2017-03-30 13:40:52
During levitra liquor pancreatitis,...

repiryocihoy
2017-03-30 13:40:07

deheretec
2017-03-30 13:40:04

aloqeanos
2017-03-30 13:36:29

owamipoti
2017-03-30 13:36:15

otemuvtuba
2017-03-30 13:32:09

euserneyikac
2017-03-30 13:29:10

uiqoqahub
2017-03-30 13:28:33

akumizawum
2017-03-30 13:27:44
Even cialis electrolyte...

Content protected by
CopySpace Premium
 
2008-2011 (c) Homo Sanitus        E-valdymas: HexaPortal
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės