Apie projekt? Homo Sanitus Animizmas Angelina Zalatorien? Kambarys Nr.9 Forumas
Turinys

Darbas Vilniuje
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
nuo 2008.09.01
Giedrius
2012-01-09 08:28:14
Is oro niekas neatsiranda. Taigi jau rasiau, kad ATP gaminamas is ADP, o ne is gliukozes. Naudojama gliukozes degimo energija, o ne pacios gliukozes atomai. Vyksta dvi lygiagrecios reakcijos, kurios dalinasi energija. 1. Gliukoze+O2=CO2+H2O+energija. 2. Energija+ADP+P=ATP. Po to tas ATP raumenyse (ir visur kitur kur jo reikia) skyla i ADP ir P, iskirdamas chemine energija, kuri panaudojama organizmo reikmems. Skilimo produktai ADP ir P vel naudojami naujos ATP gamybai. ADP, ATP ir P nesusinaudoja, jie vis perdirbami, perdirbami, perdirbami. Susinaudoja, tai reiskia reikia gauti is isores, gliukoze ir deguonis. Salinasi vanduo ir CO2. Cia tas pats kas imti 1 Lt moneta nuo grindu, tada ja vel padeti ant grindu ir taip tukstanti kartu. Galima bus sakyti, kad pakeliau 1000 Lt nuo grindu, bet tai nereiks kad dabar turiu 1000 Lt daugiau.
VitaminasC
2012-01-06 14:48:33
vadinasi kažką praleidau, nes nesurpantu iš kur "iš oro" atsiranda 327g/mol svorio deginant gliukozę ir gaminant ATP. Čia deguonis prideda to svorio, ar kažkas dar degimo procese šitame: 1 gliukoze + kažkas -> 38 ATP dalyvauja?
VitaminasC
2012-01-06 14:48:32
vadinasi kažką praleidau, nes nesurpantu iš kur "iš oro" atsiranda 327g/mol svorio deginant gliukozę ir gaminant ATP. Čia deguonis prideda to svorio, ar kažkas dar degimo procese šitame: 1 gliukoze + kažkas -> 38 ATP dalyvauja?
Giedrius
2011-12-30 15:12:08
+, ATP molekuline mase 507 g/mol, o gliukozes 180 g/mol. Krebso ciklo metu (su gliukolize) is vienos gliukozes molekules degimo energijos pagaminamos 38 molekules ATP (ADP+P+energija is gliukozes->ATP), t.y. 1 g gliukozes = 107 g ATP ((507/180)*38). Tai jei skaiciuoti, kad per maratona sudega 2000 kcal, kas atitinka 500 g gliukozes, o tai atitinka 53,5 kg ATP. Visi kiti komponentai, t.y. ADP, P ir ATP yra recycle'inami, t.y. jie nesusinaudoja.
Giedrius
2011-12-30 15:03:12
Tame ir reikalas, kad vyksta ATP recycle'inimas. T.y. raumenys sunaudoja ATP energija (sis virsta ADP), o po to mitochondrijos krebso ciklo metu panaudodamos maisto energija is ADP vel padaro ATP. Bet tas recycle'inimas toks greitas, kad ir gaunasi 50 kg. Skaiciu tiksliai nezinau, bet pvz. jei zmogus turi 10 g ATP, o per valanda reakcija ATP->ADP-ATP ivyksta 2500 kartus (10 ir 2500 tai mano sugalvoti skaiciai, ju tiksliai nezinau), tai per dvi valandas ir gaunasi 50 kg apyvarta.
VitaminasC
2011-12-30 14:19:18
Šitas sakinys "Kad 70 kg maratono bėgikas nubėgtų 42 kilometrus, jam reikia apie 50 kilogramų ATP" logiškai netelpa galvoje. Tai nori pasakyti kad bėgikas ilgų distancijų tokių per tą laiką bėgdamas suvalgo >50kg maisto kad pasigamintų tas 50kg ATP? arba jei nevalgo tai jo svoris sumažėja tuo 50kg bebėgant? nesąmonė kažkokia. Per didelis tas skaičius IMO. Gal turit daugiau info kuo remiantis tai skaičiuojama?
Rubidis
2011-03-14 22:40:48
...jus ne taip supratote mano palyginima...
S.T.
2011-03-14 20:56:34
tai taip iseina, seniem zmonem, tinka kreatina vartoti, del to, kad ju virskinimo sistema sutrikusi buna, ne viska virskina, neapkrauna cia kepenu darbo ir kitu organu, bent jau as taip mastau
Rubidis
2011-03-14 20:07:51
Pirma, mano manymu kreatino vartoti neverta, nes cia tas pats, kas valgyti suvirskinta maista, kai virskinimo sistema neveikia - turi prasmes tik mirties akivaizdoje. Antra, jusu suvardinti simptomai gali rodyti pieno rugsties pertekliu, o tai yra anaerobinio disbalanso israiska, taip pat sie simptomai gali rodyti ir anglies dvideginio dalinio slegio sumazejima tarplasteliniuose skysciuose - o tai galimas gliukogeninio arba ketogeninio disbalanso simptomas. Tikslia priezasti nustatyti galima tik istyrus medziagu apykaitos bukle. Taip pat sie simptomai gali rodyti ir persitreniravima, tad bet kuriuo atveju rekomenduoju trumpas ir labai intensyvias treniruotes, o ne ilgas su daug "priejimu" - is patierties zinau, kad pakeitus ilgas treniruotes trumpomis, atsiranda gyvybingumas po treniruotciu.
S.T.
2011-03-14 17:39:32
turiu du klausimus, pirmas ar verta naudoti kreatina kaip papilda(ne is maisto, o gryna) o antras klausimas, jei zinai kad pieno rugsties(cia mastyti po sporto sales ar po fizinio darbo nesinori nieko tik norisi miegot arba koki nemastanti darba daryt, i mokslus net ziuret nera jokio noro ar gilintis kazka kas verstu logiko mastymo) tai kaip ja is organizmo greiciau paskatinti iseiti ar pasalinti naturiu ar nenaturaliu budu, tikiuosi supratot ko klausiu, nes pats shiuo metu nelabai isiviazduoju kaip klaus :) aciu uz atsakymus(dar neperskaiciau visko, bet jei yra koks straipsnis, kuris skatina mastyma ir nora mokintis arba neskatina, tai kodel taip vyksta, kas itkaoja, kokios medziagos trukdo ar yra reikalingos, noretysi tokio straipsnio arba tokia tema) p.s labai geras ir issamus puslapis, daug naudingos informacijos cia
edai
2010-12-14 17:16:26
nebutinai istiesti, svarbu, kad būtų nesuspausti į kumštį – kraujas turi laisvai tekėti iki pirštų galiukų. Ranka turi būti atpalaiduota.
eda
2010-12-14 16:53:09
Norejau paklausti del 6o pratimo, ar turi pirstai buti tiesus ji atliekant? Ir ar turi tempti ir skaudeti plastaku lyg ir venas? Toks jausmas jog suplis
eda
2010-11-22 18:01:58
niekad nemaniau, kad darant siuos pratimus taip susilta ir suprakaituot galima :)
rutikai
2010-01-31 21:07:51
Šiame straipsnyje kalba apie ilgalaikį raumenų darbą, o 7 minutėse maksimalus krūvis duodamas tik 7 minutes. Šiame straipsnyje rašoma apie procesus visame organizme, 7minutėse apie lokalius, tik ten, kur nuvarginote maksmaliai raumenį
rutika
2010-01-31 16:40:18
"Kuo intensyvesnis raumenų darbas, tuo daugiau naudojami angliavandeniai, ir tuo mažiau deginami riebalai." Matyt kazka ne taip supratau, nes straipsnyje"Liekna per 7 minutes". Buvau iskaiciusi, kad riebalus naudojame tada kaip raumeni apkrauname maksimaliai?
Orasporui
2010-01-28 18:51:57
Jeigu sportuoji, tai jau savaime MKG aktyvuoji, ir šių pratimų darymas gali būti geru apšilimu. Šie pratimai skirti daugiau tiems, kam perdaug lavėja dešinė ranka ir genda akys :)
Orasporas
2010-01-28 18:16:30
O jei norėsiu pažaisti futbolą, krepšinį pan., tai nesvarbus kada darysiu tuos pratimus, ta prasme, kad gal geriau juos daryti sakykim valanda iki sportavimo, iš ryto tada dieną kai sportuosiu ir pan.?

 1-17   
Rašyti komentarą >> Grįžti į straipsnį >>
Paieška
Prisijunkite Facebook'e
 
Kodėl apie mirusiuosius kalbama tik gerai, arba nieko, o apie gyvuosius ...

Pamąstymas
Forumas
HS Forumo taisyklės
(4 pranešimai)
paskutinis 2014-08-28 23:55:59
Bendrieji sveikatos klausimai
(40 pranešimai)
paskutinis 2014-03-03 18:24:44
Apie viską-NUOMONIŲ KOKTEILIS
(19 pranešimai)
paskutinis 2013-03-16 11:12:27
Animizmas
(2 pranešimai)
paskutinis 2011-05-19 14:24:54
Naujausi komentarai
Anita Martina
2015-06-21 16:42:11

Mintis
2015-06-21 13:42:22

Reikia
2015-06-21 12:29:50

Išmintis
2015-06-21 11:15:01


2015-06-20 18:26:54


2015-06-20 17:29:26

Bet
2015-06-17 22:04:54

Tomas
2015-06-13 00:43:23

Straipsnis
2015-06-11 21:39:14


2015-06-11 18:45:02

Mrs Paula
2015-06-11 00:27:32

Asta
2015-06-10 16:18:42

Autoriui
2015-06-09 23:17:25

join the illuminati today
2015-06-08 04:00:27

Content protected by
CopySpace Premium
 
2008-2011 (c) Homo Sanitus        E-valdymas: HexaPortal
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės