Apie projekt? Homo Sanitus Animizmas Angelina Zalatorien? Kambarys Nr.9 Forumas
Turinys

Darbas Vilniuje
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
nuo 2008.09.01
Paradoksai
kas buvo seniai žinoma iki tol
Naudingi įtrynimai terpentinu ir terpentino vonios. Jie sumažina infekcinių, širdies-kraujagyslių ir kitų susirgimų riziką.
Susilaikymas nuo lytinių santykių yra visai nekenksmingas, jis tausoja organizmo psichofizinius resursus ir leidžia asmenybei labiau atsiskleisti.
Reikia griežtai laikytis dienotvarkės, būtinamaitintis ir miegoti tuo pačiu metu...
Savigyda pavojinga. Netgi gydytojas neturi pats savęs gydyti.
Chemiškai gauti preparatai pavojingi savo šalutiniais reiškiniais.
Natūralios priemonės mažiau pavojingos, nei gautos sintetiniu būdu.
Gyvulinius riebalus būtina pakeisti augaliniais, kuriuose yra nesočiųjų riebiųjų rūgščių
Būtina vartoti vaisius, daržoves ir uogas, išaugintas ir surinktas tik tame regione, kuriame gyvenate, nes juose yra biogeniniai aminai, kurie susidaro kaip atsakas į tos aplinkos, kurioje auga, neigiamus faktorius.
Maistas neturi būti lengvai įsisavinamas.
Baltymo ir krakmolo derinys yra neleistinas. Baltymų virškinimas stabdo angliavandenių virškinimą ir atvirkščiai.
Sausas maisto valgymas žalingas, nes susidaro aukšta virškinamojo produkto koncentracija, kurį greit įsisavinant, nuodijamas organizmas.
Esant peršalimamas naudingas badavimas: organizmo resursai nenaudojami virškinimui ir nuodingų maisto atliekų detoksikacijai.
Trijų ir daugiau dienų badavimas jaunina, sveikatina organizmą.
Esant peršalimui labai naudinga pabadauti: organizmo resursai nenaudojami maisto virškinimui ir nuodingų medžiagų detoksikacijai.
Cholesterolis kenksmingas. Tapkite vegetarais ir jis nepaklius į jūsų organizmą.
Kvėpuolkite giliai, pilnai. Naudokite jogų gilųjį kvėpavimą. naudokite dažną kvėpavimą pagal Grofą. Sekite, kad nesulaikytumėte kvėpavimo, esant nemalonioms mintims, būdami susikoncentravę ties kuo nors. Laikantis šių patarimų, žmogaus gabumai išauga, sveikata pagerėja.
Apsipylimai lediniu vandeniu šaltyje, maudymasis eketėje, vaikščiojimas basomis kojomis po sniegą, slidžių sportas gerina savijautą, mažina tikimybę susirgti peršalimo ir reumatinėmis ligomis.
Mėgavimasis saule gali baigtis odos vėžiu. Negalima vasarą degintis saulėje kiekvieną dieną ir daugiau kaip 10-15 minučių per parą.
Paieška
Prisijunkite Facebook'e
 
Įdomi smulkmena: visiškoj tamsoj su akiniais aš matau lygiai tiek pat, kiek ir be akinių.
V.B.
Forumas
HS Forumo taisyklės
(4 pranešimai)
paskutinis 2014-08-28 23:55:59
Bendrieji sveikatos klausimai
(40 pranešimai)
paskutinis 2014-03-03 18:24:44
Apie viską-NUOMONIŲ KOKTEILIS
(19 pranešimai)
paskutinis 2013-03-16 11:12:27
Animizmas
(2 pranešimai)
paskutinis 2011-05-19 14:24:54
Naujausi komentarai
Anita Martina
2015-06-21 16:42:11

Mintis
2015-06-21 13:42:22

Reikia
2015-06-21 12:29:50

Išmintis
2015-06-21 11:15:01


2015-06-20 18:26:54


2015-06-20 17:29:26

Bet
2015-06-17 22:04:54

Tomas
2015-06-13 00:43:23

Straipsnis
2015-06-11 21:39:14


2015-06-11 18:45:02

Mrs Paula
2015-06-11 00:27:32

Asta
2015-06-10 16:18:42

Autoriui
2015-06-09 23:17:25

join the illuminati today
2015-06-08 04:00:27

Content protected by
CopySpace Premium
 
2008-2011 (c) Homo Sanitus        E-valdymas: HexaPortal
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės