Apie projekt? Homo Sanitus Animizmas Angelina Zalatorien? Kambarys Nr.9 Forumas
Turinys

Darbas Vilniuje
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
nuo 2008.09.01
Anglies dvideginio sl?gis mokslinink? neuronuose
Pagrindinis / Kambarys Nr.9 / Turinys / Kitas mokslas / Anglies dvideginio sl?gis mokslinink? neuronuose
Kažkas mums nematomas žiūri į mus per mums nematomą angą ir mintija: 
– Ką  jūs  čia  fantazuojat, durneliai,  jūs  gi  neturite  net  tam  tinkamo organo,
kad pilnai suvokti kaip visa tai, kas jus supa, yra platu, gilu ir be galo sudėtinga...


Prieš jus dar viena informacinė „bomba“ pilkiesiems dangalams galvose ir ji skirta tiems, kuriems jie  dar nepajuodavo nuo makaronų dorojimo tiek burna, tiek akimis iš TV ekranų ar laikraščių, ir dar kol kas sugeba savo neuronuose (skirtingai nei mokslininkai) suvesti galus kas yra kas.

Istorija mena laikus, kai žmonės, teisingai suvokiantys realybę ir apie tai garsiai kalbantys, inkvizicijos buvo deginami laužuose. Ar kas nors pasikeitė nuo tų laikų? Nedaug. Gal tik malkas taupo dabar labiau, nes ir valdantieji jau ima suvokti, nors ir ne smegenimis kol kas, o tik šeštuoju jausmu, kad greitai gūdžiais žiemos vakarais savo pilaitėse nelabai bus kuo šildytis, nes procesas vyksta, o jie jo  vis dar nesuvokia teisingai.

Kažkada padaryta mažytė klaidelė suvokime apie Saulės ir Žemės santykius priskaldė malkų, kurios „žinovams“ labai kaitino smegenis, tačiau visai jų neapšvietė. Apie ką mes čia barstome raideles? O gi apie tai, kad buvo kažkada manoma, jog Saulė sukasi aplink Žemę. Dar buvo manoma, kad Žemė plokščia, kad ją laiko trys drambliai ar trys banginiai... Taigi tuo metu visuomenės lėšų skyrimas tiems bukagalviams už jų liejamas viešai ir  į knygas auksines mintis, vadinamas mokslu, buvo elementarus švaistymas, o visi tie užrašai vizitinėse ir ant chalatėlio „Dr.“. „Akad.“ „Prof.“, „Doc.“, „Hab.“ ir „šmab“ ... yra viso labo tik dirbtinės banaliai sintetinės plunksnos, kurios viliojančiai žiba patelėms, tačiau taip niekada ir netikusios pakilti bent jau virš savo trobelės stogo.

Šis straipsnis, o dar labiau suvokta realybė ko gero nelabai patiks tiems žaliųjų judėjimo atstovams, kurių smegenys  galutinai pažaliavę nuo mėginimo atkurti savo galvose tirpstančius planetos „plaučius“ sodinukų pagalba ir galutinai praradusios blaivaus mąstymo likučius. Na ką padarysi – toks tas  gyvenimukas ir kiekvienas intensyviai ar nelabai, bet visgi kapstosi savo dėžėje,  įsivaizduodamas, kad giliau joje pakasus,  jau matysis tiesa.

Iš pirmo žvilgsnio tai, apie ką čia rašome toliau, yra ne taip jau svarbu mūsų gyvenime, tačiau bet kuris statybininkas jums pasakys, kad labai aukštas namas, pastatytas ant skystų ir šleivų pamatų yra nuolat siūbuojantis ir visiškai nesaugus, o tuo labiau nesaugus, jei tokie pamatai yra po statiniu, kurio pavadinimas – mokslas.

Visa gyvybė atsiremia į mitybos grandinę. Ir nuo to kas ir kaip sudaro gyvybei pamatą, labai priklauso iš to  ir išvestiniai dalykai. Maisto grandinės pradžioje stovi tie, kas sugeba versti  neorganines medžiagas į organines (arba generuoti organines, nes kaip šis procesas vyksta mokslui  lig šiol tiksliai nelabai žinoma). Taigi pamatuose arba mitybos grandinės pradžioje stovi autotrofinės bakterijos ir augalai. Bakterijas palikime kol kas ramybėje, nors jos ir yra visos gyvybės pradžia, lai toliau dauginasi ir dirba, nes ne jos šio straipsnio  fokuso centre. Jame – augalai, o konkrečiai augalų sugebėjimas gaminti organines medžiagas – krakmolą ir cukrų. Dabartinis mokslas teigia, jog augalai vykdo fotosintezę – šviesoje ima iš oro anglies dvideginį, o  iš dirvos – vandenį, ir iš jų sudaro pirminį anglies ir vandenilio organinį junginį CH.

Štai taip mokina savo studentus Vilniaus Gedimino technikos universitete:

„Anglies kiekis Žemėje ribotas. Ji, kaip ir vanduo, priklauso ciklui. Šiuo atveju - anglies ciklui. Tai labai sudėtinga sistema, kurioje anglis juda atmosferoje, Žemės biosferoje ir vandenynuose. Fotosintezės dėka augalai sugeria CO2 iš atmosferos, iš anglies gamina savo audinius ir sunykdami bei pūdami grąžina atgal į atmosferą. Gyvūnų (tarp jų ir žmonių) kūnai taip pat turi anglies, nes jie sudaryti iš anglies, įsisavintos valgant augalus arba gyvūnus, kurie augalais minta. Ši anglis išskiriama kaip CO2 kvėpuojant (respiracijos būdu) arba mirus irstant kūnams.“

O štai taip, jau kiek prieštaringiau dėsto apie anglies dvideginio įtaką kursiniame darbe išmokęs ir „supratęs“ dalyką:

„Įrodyta, kad ore padidinus CO2 kiekį iki 0,5%, fotosintezė spartėja. Kai CO2 yra per didelis kiekis (virš 1%), žiotelės užsidaro, fotosintezė lėtėja.“

„AERACIJOS (O2) IR CO2 ĮTAKA AUGIMUI

O2 yra būtinas aug. ir erdvėje be O2 aukštesnieji aug. nustoja augę. Šaknims parastai trūksta O2, jei dirvožemis perdaug šlapias arba l. Sustumtas, susigulėjęs. Visai skirtingi yra anaerobinių mikroorganizmų poreikis O2. Jie auga, dauginasi visai negaudami O2. CO2 yra išskiriamos kvėpavimo ir rūgimo metu. CO2 augimą skatina netiesiogiai, nes jo pagausėjimas sudaro sąlygas intensyvėti fotosintezei žaliose augalo dalyse. Per didelė CO2 koncentracija augimą stabdo. Mineralinės druskos t.p. intensyvina augimą (todėl dedamos trąšos).“

Tai lėtėja ar visai nutrūksta? Juk mokslas teigia, kad anglies dvideginį augalas iš aplinkos ima per žioteles. Joms užsidarius per kur ims, jei fotosintezė tik sulėtėjo, o ne nutrūko?

Štai tokios pievos pievelės galvelėse, ir mokinių, ir jų mokytojų, studentų ir jų dėstytojų.



Ar tikrai mokslas žino kaip visa tai vyksta, tikimės, kad  suprasite perskaitę šį straipsnį iki galo. (O gal ir nesuprasite :) )

Mityba ir kvėpavimas gyvūnams yra būtinybė. Be kvėpavimo gyvūnai miršta beveik iš karto, o be mitybos miršta po keleto savaičių arba pradeda ėsti vienas kitą. Augalijos pasaulyje yra gyvybiškai būtinas vanduo – jei išdžiovinsite augalo šaknis, augalas žus. Egzistuoja begalė istorinių kronikų apie sausras ir su jomis susijusiais badmečiais.
 
O štai apie augalų mirtį nuo anglies bado ar uždusimo nieko nėra žinoma. Mokslinėje ir mokymo literatūroje nėra vieno gamtinio ar eksperimentinio fakto, kad augalas žūtų nuo anglies dvideginio ar deguonies trūkumo. Nepažymėjo tokio fakto ir visa raštijos istorija, pradedant piešiniais ant uolų.

Jei egzistuotų orinis maitinimas ir kvėpavimas, tuomet būtų istorinės kronikos tipo tokių: „Tais metais oras buvo blogas, derlius žuvo, nors lietūs ir buvo“. Arba „Tais metais visa vasara buvo bevėjė, derlius žuvo, kilo badas“.
Terminai „augalų anglies badas“ ir „augalų deguonies badas“ neegzistuoja nei moksluose apie augalus, nei praktinėje augalininkystėje. Anglies ir deguonies problemos augalams gamtoje nėra!

Sąvokos „augalų mityba oru“ ir „augalų kvėpavimas“ egzistuoja tik teorinėje mokslinėje literatūroje ir teorinio mokslo vadovėliuose. Praktinėje žemės ūkio gamyboje tokių sąvokų nėra. Taip, kaip ir nėra technologijų, operacijų, renginių, technikos ir įrengimų, aprūpinančių augalų mitybą iš oro ir jų kvėpavimą.
Nė vienoje pasaulio kalboje neegzistuoja žodžiai, reiškiantys augalų anglies, anglies dvideginio ar deguonies badą.

Ar visa tai atsitiktinumas?

Bandymas 0.

Žinoma, kad vegetacijos metu augalai išskiria deguonį ir anglies dvideginį, ir apie tai parašyta vadovėliuose ir kitokioje literatūroje.

Kad užfiksuoti deguonies ir anglies dvideginio išsiskyrimą iš augalo lapų, būtina ilgą laiką hermetiškai izoliuoti nuo atmosferos augalo lapinę dalį skaidriu maišu. Surinkti tokiu būdu išsiskiriančias dujas ir išanalizuoti jų sudėtį.

Atlikus tokį bandymą nesunkiai įsitikinsite, kad deguonies ir anglies dvideginio augalas išskyrė, o štai azoto – ne!

Mįslės:

Faktas: Augalų lapai išskiria deguonį ir anglies dvideginį. Klausimas: Kur dingsta azotas? Jo atmosferoje beveik 80%. Žinoma, kad savo gyvybinei veiklai augalai azotą iš atmosferos lapų pagalba negauna – juo tenka tręšti augalo šaknis. Fotosintezės teorija sako: „Augalai minta ir kvėpuoja oru, o išskiria deguonį ir anglies dvideginį.“ Kur gi dingsta azotas? Linksmas klausimas?
Kodėl lapai neįsisavina azoto, kurio ore yra 80% ir kuriuo, kad įsisavintų tręšia dirvą, bet lygtai įsisavina anglies dvideginį, kurio ore viso labo 0,03%? Kodėl gi tada augalai savo lapais neįsisavina vandens, kurio kiekis tropiniame ir subtropiniame klimate, ir kartais butuose pakyla iki 5%?
Kodėl žmonės tiki kažkokiu augalų kvėpavimu ir maitinimu iš oro lapų pagalba, nors šis mokymas akivaizdžiai niekam tikęs? Yra daug paprasčiau prieti prie augalo ir pažiūrėti! Augalai nekvėpuoja!!! Ir visuose vadovėliuose parašyta, jog augalai neturi kvėpavimo organų!

Augalai ir gyvūnai yra hidraulinės sistemos, esančios su pastoviu vidiniu slėgiu, didesniu už išorinį atmosferos slėgį. Gyvūnams šį slėgį sukuria širdis ir raumenys, augalams – slėgimo indai visame augale nuo šaknų iki lapų. Tai linijiniai „siurbliai“, žmonės nieko nežino apie juos ir jų veikimą. Pavyzdžiui, vadovėliuose kalbama tik apie slėgį šaknyse, kai tuo tarpu tiek šakelė ir netgi atskiras lapas sugeba autonomiškai palaikyti savo vidinį slėgį ir perpumpuoti skystį. Kapiliarinis efektas čia ne prie ko. Vidinis slėgis palaiko bet kurio organizmo formą ir yra pats galingiausias įrenginys, ginantis nuo aplinkos atakų (pasyvi gynyba) – tuo atveju į organizmą nepakliūna niekas ten, kur nereikia. Imunitetas (aktyvi, „ginkluota“ gynyba) yra antroje vietoje. (Trečioje vietoje, jei žiūrėti iš eilės pagal kontaktą su aplinka. Oda, žievė pirmieji pasitinka aplinkos „atakas“.)

Jei reikia, kad į organizmo vidų patektų maistas ar oras, tai tam yra specialūs mitybos ir kvėpavimo organai, nes maistą reikia prastumti, o orą įkvėpti, įveikiant vidinį organizmo slėgį. Po to viskas, kas yra naudinga, turi būti įsisavinta, o kas nereikalinga – pašalinta. Be to, organizmas turi turėti imuninę apsaugą nuo pavojingų atakų iš maisto ir oro, taip pat turi turėti valymosi mechanizmą nuo dulkių ir purvo, pakliūvančių su maistu. Ir dar daug visko turi turėti.

Augalai neturi kvėpavimo organų ir todėl augalų kvėpavimas nėra įmanomas. Konstruktyviai neįmanomas. Lapuose nėra angų. Žiotelės – tai tik vienpusiai vožtuvai dujų išmetimui iš lapo į atmosferą. Nejaugi taip sunku pažiūrėti į mikroskopą? Tyrinėti reikia ne nurautą lapą, o gyvą, nepjaustant jo, netraumuojant jo!  „Lavonų“ – nurautų lapų tyrinėjimas, neduoda teisės tyrėjui daryti išvadas apie žiotelių funkcionavimą, apie jų reikšmę augalo gyvenimui, apie jų fiziologiją.

Lapų odelė skaidri, permatoma. Gerai praleidžia šviesą ir lapo viduriai. Imamas augalas su plonais jaunais lapais, nustatoma ryškus pašvietimas ir dirbama. Įdomu!

Gilesniam augalų gyvenimo supratimui galite atlikti bandymus, kurių iki tol nelabai kas darė:

Bandymas 1.

Augalas, izoliuotas nuo atmosferos, pagal fotosintezės teoriją turi žūti, nes jis „minta“ ir „kvėpuoja“ oru.

Prieš tai, kaip izoliuoti visą lapinę augalo dalį ar visą augalą nuo atmosferos skaidria plėvele ar stikliniu indu, mėgintuvėliu, kolba, sausu akvariumu, prapūskite indus su augalu azotu arba argonu, kad pasišalintų visas atmosferos oras, tai yra deguonis ir anglies dvideginis:

CO-2-3.jpg

Kaip nebūtų keista, augalai tokiose sąlygose ima augti ir derėti geriau už kontrolinius. Nors pagal fotosintezės teoriją jie turėtų žūti. Deja...

Žinoma, yra kai kurie augalai, kurie nemėgsta būti savo „išmatose“, jie auga blogiau, nedera, bet visgi nežūsta.

Kiekvienas bandymas turi trukti ne mažiau kaip tris mėnesius. Galima naudoti, pvz., kambarinius tropinius augalus. Svarbu, kad jie būtų sveiki, pilnaverčiai, su stipria šaknų sistema augalai. Juos galite laikyti ant palangės, balkone, sode ar atvirame grunte. Būtinai šalia turi augti kontrolinis toks pats augalas. Bandymams galite panaudoti plastikinius PET butelius nuo gėrimų – priberiate į juos šiek tiek žemės, įmetat ten sėklų (pomidorų, bulvių akių, gėlių sėklų ir t.t.), įpilat šiek tiek vandens, užsukat kamštuką ir dedate į šviesią šiltą vietą (tik tokią, kad neperkaistų). Labai viskas akivaizdu ir įtikinama! Skeptikai po to nutyla amžiams.

Kai kada žmonės bando įtikinėti, kad izoliuoti nuo atmosferos augalai naudoja fotosintezei tą anglies dvideginį, kurį patys ir išskyrė. Bet tuomet gaunasi uždara sistema ir anglies dvideginis pastoviai kaupiasi ir iš išorės jis nereikalingas!

Protingi žmonės – selekcininkai, mokslininkai ir biznieriai visoje Žemėje kasdien deda audinio ląsteles į mėgintuvėlius, kad išvesti naujas rūšis ar padauginti retus ir vertingus augalus. Šiuo atveju augalai išauga iš ląstelių sandariai uždarytuose mėgintuvėliuose, nuo „vaikystės“ atskirti nuo atmosferos anglies dvideginio ir deguonies. Milijonai žmonių kasdien mato šiuos deguonies ir anglies nebuvimo įrodymus tame tarpe ir per TV ir nieko ...nemato! Štai tokios mokslo ir švietimo grimasos! O mes sakome, kad mokykla blogai mokina! Visus padarė zombiais!

Apie augalų izoliavimą nuo atmosferos reikia tarti keletą ypatingų žodžių:

Žmogui buvo visada aišku, kad augalų izoliavimas nuo atmosferos nekenkia jiems.
2000 metų atgal jau klestėjo menas auginti augalus plokščiuose skaidriuose induose. tai buvo savotiška senovinė ikebana. Po to atėjo mokslas su savo dogmomis ir žmonės ėmė manyti, kad uždarame inde būtinai žus – uždus ar mirs iš bado.

Tačiau 200 metų atgal Dr. Nathaniel Bagshaw Ward (1791–1868)  pas save namie aptiko tropinį augalą atsitiktinai išaugusį iš sėklos jo pamirštoje, hermetiškai uždarytoje, stiklinėje dėžėje, kurią jis naudojo tropinių drugelių pervežimui. Ten buvo ir indelis su šlapiu užpildu, į kurį ir pakliuvo sėkla. Nuo to laiko augalų auginimo menas uždaruose induose vadinamas „Uordo dėžėmis“ arba „sodais buteliuose“.

Tačiau kliedesys pavadinimu „augalų maitinimasis oru ir kvėpavimas juo“ iki šiol gyvesnis už gyvus!! Šaltiniuose teigiama, kad 90-95% sausosios masės augalai sukaupia iš oro.

O štai taip prieštaringai rašo tyrinėtojai „mokslinėje“ knygoje„Физиология древесных растений (Пол Д. Крамер, Теодор Т. Козловс)„:
Большой интерес лесных генетиков вызывает использование интенсивности фотосинтеза в качестве показателя потенциального роста деревьев. Однако между фотосинтетической способностью и ростом деревьев установлена как высокая, так и низкая и даже отрицательная корреляция. Имеются сообщения о положительной корреляции между интенсивностью фотосинтеза и ростом у тополя, у гибрида осины и тополя, у сеянцев дугласии. Некоторые исследователи обнаружили даже обратные отношения между фотосинтезом и потенциальным ростом. Например, установлено, что интенсивность фотосинтеза и рост сеянцев сосны обыкновенной зависят от происхождения семян. Однако отмечено, что у наиболее хорошо росших сеянцев была самая низкая интенсивность фотосинтеза в расчете на сухую массу листьев.(tai iš ko gi statė medžiai save, jei ne iš fotosintezės?) У быстрорастущих сеянцев фотосинтетически активной была меньшая часть общей массы хвои. Это обусловлено более сильным взаимным затенением хвои у быстрорастущих растений или, что более вероятно, анатомическими или биохимическими различиями хвои, связанными с происхождением семян.“


Pirmiausia mokslininkai turėtų susitarti kaip meluos (tekste paryškintos vietos, kurios prieštarauja teiginiui, jog visi augalai augina save fotosintezės pagalba), nes jei vaikai skaitytų jų veikalus, jiems užduotų kur kas daugiau klausimų, nei mes, suaugusieji.

Augalai neturi judėjimo ir kvėpavimo organų. Vienintelis būdas gauti naujas anglies dvideginio ir deguonies porcijas tai  su vėjo pagalba. Paskaičiuokim reikalingą vėjo greitį. Vienas kvadratinis augalo lapų plotas per valandą sukaupia 1-2 gramus sausos medžiagos, kurioje yra 45% anglies. Tai yra per valandą augalas sukaupia 0,45–0,9 gramus anglies kiekviename kvadratiniame lapų metre. Kubas  oro ties žemės paviršiumi sveria 1290 gramų. Ore yra 0,03-0,04% anglies dioksido, perskaičiavus į anglį – 0,01%. Taigi 1 kubinis metras oro turi 0,129 gramo anglies ir augalui, kad normaliai vystytis, būtina imti anglies dvideginį iš ne mažesnio tūrio kaip 4-7 kubiniai metrai oro kas valandą kiekvienam kiekvienam kvadratiniam metrui lapų ploto. Įkvėpti augalas negali. Gal būt augalas gali savintis anglies dvideginį iš oro mums dar nežinomu kol kas būdu? Mintimis suraižykime tuos 4-7 kubus oro vienos anglies dvideginio molekulės storio  plokštelėmis. Gausime 4-7 milijardus metrinių anglies nanoplokštelių. Pratraukime jas per tą kvadratinio metro lapų paviršių. Gausis 4-7 milijardai metrų per valandą, tai yra būtinas vėjo greitis bus lygus 4 000 000 km/h! Nerealus greitis ir dar su ta sąlyga, kad įsisavinimas bus šimtaprocentinis, ko realybėje niekada nebūna. Visi mokėsi mokykloje ir žino, kas yra veiksmo naudingumo koeficientas (VNK). Esant naudingos medžiagos koncentracijai 0,03%, jo išgavimo iš mišinio su labai artimos molekulinės masės elementais VNK bus labai mažas ir pareikalaus didelių energijos sąnaudų, ir naujų, kol kas nežinomų technologijų. Bus reikalinga ne  4-7 kubiniai metrai oro, bet 400-700 ir daugiau kubiniai metrai kiekvienam lapų paviršiaus kvadratiniam metrui.

Visi planetos augalai yra izoliuoti nuo atmosferos anglies, todėl, kad jos atmosferoje beveik nėra. Menki pėdsakai!

Bet yra gamtoje toks reiškinys – difuzija. Tai, kai kažkas sklinda ramioje aplinkoje. Kai kurie mokslo darbuotojai ima teigti, kad lapai sugeria anglies dvideginį iš aplinkos difuzijos pagalba. Kadangi anglies dvideginio parcialinis slėgis aplink lapus, tarkim, sumažėja ir anglies dvideginis pastoviai juda link lapų. Netgi greitį jie išskaičiuoja! Jis jiems gaunasi, aišku, pakankamas! Esame priversti tokiems „mokslininkams“ priminti, kad AUGALAI NENUTRŪKSTAMAI IŠSKIRIA ANGLIES DVIDEGINĮ ir jo parcialinis slėgis aplink lapus pastoviai didesnis, negu vidutinis atmosferoje. Anglies dvideginio difuzija link augalų negalima! Anglies dvideginis pastoviai juda nuo augalų! Be to, difuzija turi menką „našumą“, kad ir ką apie tai paistytų tokie vargo-mokslininkai. Taip pat, kaip gyvūnai negali egzistuoti dėka difuzijos ir priversti kvėpuoti, taip ir difuzija neišgelbėtų augalų, jei turėtų poreikį deguoniui ir anglies dvideginiui.

Faktas, kad augalai pastoviai išskiria anglies dvideginį, tuo pat metu yra ir faktu, kad augalai nenaudoja anglies savo gyvybinėje veikloje. Neįmanoma, kad augalai tuo pačiu metu ir nepertraukiamai išskirtų, ir naudotų tą pačią medžiagą tais pačiais keliais (lapais per žioteles). Todėl priversti esame tęsti:

Šių aprašytų bandymų rezultatus patvirtina augalininkystės praktika – mokslininkai, agronomai drąsiai izoliuoja augalus nuo atmosferos, žinodami, kad nuo to augalams bus tik geriau.

Bandymas 2.

Žinoma, kad maitinimo pagerinimas padidina augalų bei gyvūnų augimą ir derlingumą.

Apgaubkite augalo lapinę dalį skaidriu maišu, aprišdami jį ant kamieno ir paduokite į maišo vidų anglies dvideginį iš balono. Augalo augimas ir derėjimas ne pagerės, bet pablogės:

CO-2-1.jpg

Tada paduokite į maišą deguonį dar ir iš deguonies balono, nenutraukdami anglies dvideginio padavimo. Tokiu būdu sukursite idealias sąlygas kvėpavimui ir mitybai. Tačiau augalas nuo to neims geriau augti ar derėti, bet augs ir derės blogiau, matyt nuo susidariusios per rūgščios terpės.
Kiekvieno eksperimento trukmė turi būti ne trumpesnė kaip  trys mėnesiai.

Bandymas 3.

Žinoma, kad augalai išskiria deguonį ir anglies dvideginį.
Kad nebūtų abejonių, jog ar augalai naudoja savo išskirtas dujas, atlikite dar vieną bandymą augalus pastoviai apipučiant azotu arba argonu:

CO-2-2.jpg

Maišo, kuriuo apvilktas augalas, apačioje paduokite azotą, o jo viršuje per angą išleiskite jį į atmosferą. Tą patį galite padaryti ir naudodami argoną. Abiem atvejais augalai nežus ir niekaip nesureaguos į sąlygų pasikeitimą. Kartu auginkite ir kontrolinius augalus. Tyrimo trukmė ne mažiau trys mėnesiai.

Bandymas 4.

Kad išmatuoti spaudimą augalų lapuose, atlikite eksperimentą hermetiškai izoliuodami augalą nuo atmosferos.
Paimkite stiklinį trilitrinį indą su hermetišku metaliniu dangteliu, įberkite į vidų mineralinio grunto, padėkite į vidų įrenginuką, kuris galėtų palieti maitinančiu tirpalu, ir pasodinkite augalą (kitame eksperimente sodinkite sėklas). Į indo vidų patalpinkite ir barometrą su termometru. Atlikite dezinfekciją, kad inde neimtų vykti puvimas, prapūskite vidų azotu ir hermetiškai uždarykite indą metaliniu dangteliu.
Greta padėkite lygiai tokį patį uždarytą indą su tokiu pačiu gruntu, tik be augalo.
Indo su augalu viduje palaipsniui slėgis pakils iki dydžio didesnio už atmosferos slėgimą (1000 mm Hg), augalas ims greičiau augti ir geriau vesti vaisius.
 
Tokiu būdu bus įrodyta, kad oras negali patekti į lapų vidų, nes slėgis lapų viduje didesnis, negu atmosferos. Iš oro augalai nieko neima.
Šie hermetiško izoliavimo bandymai su vegetuojančiais augalais labai efektyvūs aiškinantis organikos susidarymo proceso augalų lapuose kiekybinę pusę. Pavyzdžiui,  tokie bandymai visiškai atmeta galimybę augalui gauti anglies dvideginį iš sintetinės dirvos ir mitybinės terpės. Bandymo pradžioje juose anglies dvideginio kiekis praktiškai nulinis. Be to, hermetizuojant indas prapučiamas azotu. Tokiu būdu bandymas prasideda visai nesant inde deguonies ir anglies dvideginio.

Po to, kai bandymo metu baigsis vanduo ir augalas ims vysti, pasverkite indą su augalu, išleiskite iš indo susikaupusias dujas ir vėl pasverkite. Išimkite iš indo viską, kas jame užaugo ir pasverkite. Išdžiovinkite užaugusią organiką ir vėl pasverkite. Išdžiovinkite ir pasverkite gruntą.

Sėklos, išsiskyrusių dujų, o taip pat pradinio skysčio, drėgnos ir sausos organikos, pradinio ir galutinio grunto svoriai atsako praktiškai į visus augalo augimo klausimus.

Bandymas 5.

Gerai žinomi tokie „sausumos“ vandens augalai samanos ir kerpės. Į indo vidų įdėkite šlapią užpildą, o ant jo samanas. Prapūskite indą azotu ir hermetiškai uždarykite indą metaliniu dangteliu. Indą padėkite ant svarstyklių šviesioje vietoje.
Samanos sėkmingai augs tol, kol nesibaigs vanduo. Po to žus.
Kabai įdomūs svėrimo rezultatai! Nepatingėkite atlikti šį eksperimentą ir Jūs sužinosite daug naujo!
Štai mes ir prisikapstėme iki vandens augalų, kurie sukuria apie 80% visos planetos organikos. Ir visi mums įprasti mus supantys sausumos augalai taip pat „moka“ būti vandens augalais, „atsimena“ savo tolimą praeitį.

Bet kurį augalą kuriam tai laikui nesunku paversti vandens augalu, pakankamam, kad susimąstyti apie jo mitybos būdą. Tam imamas paprastas ar sudėtinis lapas (galima ir šakelę ar augalą su šaknimis) ir panardinamas į vandenį vidine lapo puse į apačią:

CO-2-4.jpg

Be to, lapai bus vandens paviršiuje, nes išsiskiriančios dujos neleis jiems nuskęsti. Lapai, kaip ir vandens augalai, mėnesių mėnesiais gyvena ir „fotosintetina“ būdami ... po vandeniu. Kai kurie „užmerkti“ sudėtingi lapai išleidžia šaknis, ypač piktžolės.

Žmogus visada žinojo augalų savybę gyventi pakankamai ilgai po vandeniu. Tai atsitinka patvinus upėms. Žinant, kad didžioji dauguma žemės augalų yra vandens augalai, bandymai su sausumos augalais vandenyje leidžia tvirtinti, kad arba egzistuoja vandeninis augalų kvėpavimas ir mityba, arba greičiausiai, nėra nei orinio, nei vandeninio augalų kvėpavimo ir tokios pat mitybos.

Greta šių bandymų, atidžiai, su „užsidegimu“ ir dideliu noru išsiaiškinti, apžiūrėkite po pakankamai gerai didinančiu mikroskopu gyvą, nenurautą nuo augalo lapą, panaudodami viršutinį ir apatinį pašvietimą. Uždarykite vieną arba kelias lapo žioteles neutraliu gerai drėkinančiu skysčiu ir pažiūrėkite kas atsitinka. Jūs akivaizdžiai įsitikinsite, kad: Jokios dujos nepakliūna ir negali pakliūti į lapo vidų per žioteles ir iš to sekanti išvada, kad joks anglies dvideginis su deguonimi, ir jokios kitos dujos augalui yra nereikalingos!  Sintezės gamtoje nėra!

Įdėmiam skaitytojui iš karto kils abejonė – nejaugi mokslininkai iš tikro nemato, kad augalai nevysta ir nežūsta nesant deguonies ir (ar) anglies dvideginio?

Akmuo, ant kurio klumpa visi šiuolaikiniai mokslininkai, yra padėtas klaidingas gamtos pažinimo pagrindas – klaidinga gamtos sudėtingų medžiagų sintezės (surinkimo) iš paprastų medžiagų (elementų) idėja. Atseit gamta elgiasi taip, kaip žmogus, surenkantis, pavyzdžiui, automobilį iš atskirų detalių. Gamta atseit irgi ima ir surenka, pavyzdžiui, vandenį iš vandenilio ir deguonies arba valgomąją druską iš natrio ir chloro. Pagal mokslą, organinių molekulių pagrindą sudaro CH – anglies ir vandenilio atomų grupė. Vandenilį vargetos-mokslininkai „ima“ iš vandens. Lyg tai būtų taip paprasta! Bet į šį „technologinį“ momentą, vėl gi, niekas nekreipia dėmesio. Pagal jų teoriją taip pat būtina anglis. Ir nors gamtoje jos striuka, bet kaip gi be jos?! Juk kažkoks „protingas“ dėdulė pasakė kadaise, kad be jos negalima! O mes ką? Mes – nieko! Smegenų tai juk nėra! Todėl mokslininkai ir nemato – trauk ir padėk jiems anglį! Nors iš kelnių!

Ant supelijusios gamtos sintezės idėjos sukurpta visa šiuolaikinė „mokslinė“ pasaulėžiūra, ir visų pirma fizika, chemija, biologija, astronomija. Štai toks nonsensas! Kai tik bus pripažinta niekam tikusi fotosintezės teorija, tai neišvengiamas žingsnis toliau bus „sintezės“ atšaukimas! Bet Ameriką uždaryti lengviau, negu atšaukti fotosintezę!

Vienoje sėkloje yra mažai organinių medžiagų, bet kai iš jos išaugs augalas ir duos derlių, tai organinių medžiagų bus žymiai daugiau. Organika pasidaugino. Tai yra šviesiu paros metu su vandens pagalba augalo lapuose vyksta organikos dauginimasis. Tai nenuginčijamas faktas, nereikalaujantis jokių įrodymų. O štai apie mitinės sintezės augalų lapuose egzistavimą nėra jokių įrodymų!  Kas vyksta lapuose niekas nematė. Vienos fantazijos.

Mokslininkai bando nešvariais bandymais įrodyti, kad egzistuoja augalų maitinimas iš oro ir jų kvėpavimas oru. Pavyzdžiui, biologijos vadovėliuose publikuojamas bandymas su augalo šakele, pamerkta į indą, kuris yra izoliuotas nuo atmosferos. Šio bandymo fokusas yra tas, kad gamtoje šakelės neauga induose su vandeniu, nes tokiu atveju vyksta augalo šakelės indų  „trumpas jungimas“ per vandenį ir krakmolas ima patekti į kanalus, einančius iš šaknų. Gamtoje to niekada nebūna. Krakmolas niekada nepakliūna į šakeles iš šaknų. Šakelė į šią anomaliją reaguoja tuo, kad jos lapuose nutrūksta pirminio cukraus vertimas į krakmolą. Tą ir stebi vargani ekperimentatoriai. To pagrindu, kad augalo lapuose nerandama krakmolo, jie daro išvadą, kad fotosintezė nutrūko ir augalui būtina anglis. Tuo pačiu autorių nejaudina ir tai, kad eksperimento metu šakelė nežūsta, nenuvysta ir net nepakeičia spalvos, nors jų teigimu fotosontezė lyg ir nutrūko. Nejaudina jų ir tai, kad augalo lapuose šviesoje nuo pat pradžių dauginasi ne krakmolas, o cukrus. Yra daug augalų, kuriuose jis po to virsta krakmolu, pvz., cukriniuose runkeliuose. Taigi autoriai imasi melo, kad įrodyti tai, ko gamtoje nėra. Užbaikite šių autorių eksperimentą iki galo ir pamatysite, kad izoliuota nuo atmosferos šakelė galų gale išleis šaknis. Eksperimentatoriams gerai žinoma, kad kur kas aiškiau būtų atlikti šį eksperimentą su sveiku ir netraumuotu augalu, pasodintu į vazonėlį su žemėmis. Bet jie tai gerai žino, nes su izoliuotu augalu vazone nieko neatsitinka, todėl fokusas tokiomis sąlygomis nepavyksta. Reikia „mokslui“ fokuso ir vargetos mokslininkai jį sugalvojo! Bet juk tai kriminalinis nusikaltimas, kuris vadinasi „sąmoningu klaidinimu“.

Literatūroje apie augalus rašoma, kad kai kurių augalų lapus dengia vaško sluoksnelis, kuris užklijuoja ir žioteles. Ir ką? Tie augalai nustoja augti? Nieko panašaus, jie kaip augo taip ir auga toliau, nekreipdami dėmesio į nobelistų išvedžiojimus.

Kapstomės po jovalą toliau.

Klasikinis „mokslinis“ įrodymas, kad egzistuoja augalų kvėpavimas ir mityba iš oro, yra bandymai su žymėtaisiais atomais, radioaktyviais anglies izotopais C14. Mokslininkus, atlikusius tokius eksperimentus, tame tarpe ir lietuvių kilmės „mokslininką“ Melvin Calvin, gavusį 1961 metais už tokius eksperimentus Nobelio premiją, būtina pavedžioti į ekskursijas po radioaktyvios technikos, dalyvavusios Černobilio AES avarijos likvidavime, sąvartynus. Ten jie galėtų pamatyti radioaktyvius tankus, automobilius. Nors tanko šarvas ir neturi žiotelių, kaip augalo lapas, bet radiacija kažkodėl prasiskverbė į metalą!
Bandymai su radioaktyvia anglimi yra nekorektiški ir yra visiškai matoma apgaulė! Radiacija lengvai prasiskverbia per lapo odelę. Todėl teisingas bus tvirtinimas, jog „per augalo lapus į visas augalo dalis prasiskverbia radioaktyvaus spinduliavimo šaltinis“, o ne „ radioatyvus anglies izotopas susijungė su vandeniliu...“ - tam nėra jokių įrodymų! Niekas to nematė nei tiesiogiai, nei netiesiogiai! Radioaktyvių izotopų panaudojimas augalų fiziologijos studijoms yra grynas cirko fokusas. Sukčiavimas! Daugelis cheminių medžiagų (herbicidai, pesticidai, trąšos...) patenka tiesiogiai per odelę į lapus ir po to nunešamos į šaknis ir vaisius. Tai gal imkime išgalvokime šiems reiškiniams irgi analogijas apie šių medžiagų dalyvavimą fotosintezėje ir sugalvokime tiems reiškiniams formules?! Augalų odelė ar gyvūnų oda nėra absoliuti užtvara! Daugeliui medžiagų (ypač sintetinėms) ši užtvara yra įveikiama ir specialios skylutės tokioms agresyvioms(ypač radioaktyvioms) medžiagoms nėra reikalingos. Kad pakliūti radioaktyvumui į augalų lapus, stiebus ar vaisius, radioaktyvumo šaltiniams visai nebūtina dalyvauti mitinėse fotosintezės reakcijose.

Bandymai su radioaktyviais izotopais augalų mitybos ir kvėpavimo iš oro įrodinėjimui buvo pasitelkti tik todėl, kad realioje gamtoje tokio reiškinio neegzistuoja! Globalus mokslas remiasi seniai supelijusia ir marazmatine sintezės idėja. Vandenilį tam aišku iš kur „imti“ – iš vandens, o štai su anglimi įtampėlė – jo niekur nėra aplink augalą. Todėl mokslininkas-šarlatanas, „įrodęs“, kad egzistuoja fotosintezė, atsiranda ant žirgo būrio priešakyje. Jeigu asilų duodami pinigai, tai kodėl jų neimti!?

Mitybos būtinumą apsprendžia tik badas ir mirtis!
Kvėpavimo būtinumą apsprendžia tik dusimas ir mirtis!
Tačiau augalų bado, dusimo, mirties dėl anglies ir/ar deguonies stokos ar nebuvimo per visą žmonijos istoriją nebuvo užfiksuota nė karto!! Specialūs tyrimai tokių reiškinių irgi nepatvirtina.

Visi gamtos mokslai stovi ant melagingo pagrindo!

Štai taip kvailina angliakalbius:






Štai taip rusakalbius:



 O štai taip lietuvių vaikučius:

Fotosintezės metu augalai pagamina maisto medžiagas  ir į aplinką išskiria deguonį. Kad vyktų gamyba, augalai siurbia iš dirvos vandenį ir pro lapų angeles paima anglies dioksidą. Fotosintezė vyksta lapų ląstelėse, nes čia yra chloroplastai su chlorofilu. Tik ši žalios spalvos medžiaga gali panaudoti Saulės šviesos energiją organinėms medžiagoms gaminti.“

Fotosintezės teorija, kokia ji dėstoma šiandien, turi būti pašalinta iš vadovėlių! Šia tema turi būti tik faktai apie augalus: „Augalų lapuose veikiant šviesai susidaro organinės medžiagos (cukrus). Iš aplinkos augalai ima tik lengvai mineralizuotą vandenį.“ Ir tik tiek!

Garbus Jaunimėli,
pabandykite atlikti štai tokią namų užduotį:
1. Užrašote vieną iš faktų apie augalus, pavyzdžiui, „slėgimas lapuose didesnis, negu atmosferoje“. Greta rašote: „augalų mityba ir kvėpavimas oru“. Ir bandote kažkaip susieti faktą su melaginga idėja. Po to kitą faktą ir vėl greta „augalų mityba ir kvėpavimas oru“. Ir vėl mąstote. Kas daugiau? 

2. Bandykite savarankiškai atsakyti į klausimą : „Kodėl augalai, kurių lapai neturi kontakto su aplinka, nežūsta?“ Užduokite šį klausimą savo mokytojams, dėstytojams, mokslininkams, švietimo ir mokslo valdžiai.
Kvailinimas, kurio pavadinimas „Augalai – mūsų planetos plaučiai!“

Apgavystė apie augalų sandarą ir fiziologiją pagimdo visą eilę nesąmonių apie pasaulį, kuriame gyvena žmogus. Dabar vienas iš „karščiausių“ nuklydimų apie pasaulį yra surištas su klimato šilimu. Mokslininkų nuomone atšilimas yra sukeltas „šiltnamio efekto“ visų pirma dėl pramonės išmesto anglies dvideginio. O augalai naudoja jį mitinės fotosintezės procesui. Taip gimė skambi nesąmonė, kurią skanduoja masiškai žalieji: „Augalai – planetos plaučiai! Sodink!

 O realybė visai kitokia: Augalai yra patys galingiausi anglies dvideginio gamintojai ir visai nėra jo vartotojai! Mokslininkai nors kiek lai pagalvoja savo smegenėlėmis – kam augalams išmetinėti savo maistą?!

Anglies dioksidą įsisavina ne augalai, o vanduo ir dirva virtimo į akmenį proceso metu. Tiksliau – akmuo nepaliaujamai dauginasi, „misdamas“ vandeniliu ir vandeniliniais „konservais“ – vandeniu ir organika, anglies dvideginiu ir kitomis šiltnamio dujomis, o taip pat ėda viską, ką gali „suvirškinti“.

Akmens dauginimasis mintant organika yra gerai žinomas kaip organinių objektų akmenėjimas. Padidėjus atmosferoje anglies dvideginio ir kitų šiltnamio dujų kiekiui iki tam tikro dydžio, vyksta  akmens dauginimasis su sprogimu, ko pasekoje šiltnamio dujos visai išnyksta iš atmosferos ir hidrosferos. Tuomet stipriai pagerėja atmosferos šiluminis skaidrumas, nakties temperatūros beveik visur tampa neigiamomis net vasarą. Tuo pat metu, dėl didelio dujų  kiekio utilizavimo, atmosfera greitai „liesėja“, krenta slėgimas ir, kaip pasekmė, nukrenta temperatūra. Abu šie faktoriai padidina niekad neištirpstančio sniego dangą, kuri padidina planetos atspindėjimo galimybes. Ateina eilinis ledynmečio periodas. Pagal šį scenarijų veiksmas mūsų planetoje vyko jau ne kartą.

 Po šiltnamio dujų kiekio padidėjimo –  galutinis rezultatas: seka ledynmečio periodas!

  Gražu? Bet tai ne pagrindinė tiesa!

Sprogstantis akmens dauginimasis, atmosferos mažėjimas ir skaidrėjimas, sniego dangos didėjimas ir ledynmečio periodo atėjimas vyksta periodiškai. Ir vyksta tai dėl globalios priežasties: Žemės planetos paviršius pasidengia periodiškai ledu todėl, kad laikas nuo laiko ji vienu metu pradedama mažiau šildyti tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Mūsų planeta viduryje yra šalta ir tik paviršiniame sluoksnyje nuo 10 iki 600 km gylyje yra masinio momentinio akmens, azoto ir energomaterijos dauginimosi židiniai. Šie reiškiniai yra cikliniai ir tampriai susiję į vieną visumą su procesais, vykstančiais planetos paviršiuje ir Saulėje. Visa Saulės sistema gyvena pagal tą patį vieną „technologinį reglamentą“.

Žinoma, augalai prisotina atmosferą deguonimi ir tai būtina žmogui. Medžiai prisotina dirvą gruntiniais vandenimis ten, kur to reikia. Sukuria mikroklimatą. Augalai maitina, girdo ir rengia žmogų. Bet anglies dvideginio į deguonį jie neperdirba!

Rašyti komentarą >> Skaityti komentarus (25)
 
Kvailintoja, kuri vadinasi – Mendelejevo Lentelė
2010.10.11 HomoSanitus / Age
Apie Mendelejevo lentelę yra daug kalbama, ja naudojasi chemikai, fizikai ir kartais paprasti mirtingieji, kuriems dar šis tas liko galvose apie ją iš tų laikų, kai mokyklos suole ji buvo kalama kiekvienam atmintin. Na, o nesinaudojantys ja prarado ir praranda nedaug – ne viskas toje lentelėje yra teisybė, nes su Mendelejevu ji turi bendro tik tiek, kad ir  naudojama šiandien, ir kadaise Mendelejevo kurtoji yra lentelės. Ir tik tiek. Pagrindinė Mendelejevo lentelės informacija yra žinios apie medžiagų atominius svorius. Tai štai, medžiagos gamtoje turi skirtingą svorį todėl, kad jos skirtingai sugeria gravitacinę materiją (gravimateriją), o ne dėl tos priežasties, kad turi skirtingus kiekius kažkokių mitinių rutuliukų-elektronų, rutuliukų-protonų ir rutuliukų-neutronų tokiuose pačiuose mitiniuose...
Žemės planeta
2010.10.10 HomoSanitus / Age
Silicio slėnio, Skolkovo ir kitų melagingų mokymų skleidėjų neraštingumo likvidavimas. Šiuolaikinis mokslinis Žemės modelis atrodo taip: 1.Vidutinė temperatūra Žemės paviršiuje yra maždaug 15 laipsnių pagal Celsijų.  (Faktas) 2. Vulkaninė lava 100 km gylyje yra 1200-1250 oC  temperatūros.  ( Faktas) 3. Temperatūra 400 km gylyje, pagal mokslininkus, yra maždaug 1600 oC.  ( Spėjimas) 4. Žemės branduolyje temperatūra apie 4000-5000 oC.  ( Spėjimas) Iš to matome, kad mokslininkai teigia, kad Žemė viduryje yra išlydytas ir perkaitintas tankios medžiagos „lašas“, bet kartu šalta paviršiuje ir dar padengta vandeniu. (!) Be to, temperatūra vidiniame lydale, atseit, skirtinga ir didėja į gylį maždaug nuo 1000 iki 5000 oC. Taigi,...
Paieška
Prisijunkite Facebook'e
 
Sveikata - tik nežymus epizodas tarpe dviejų ligų.
Ted K.
Forumas
HS Forumo taisyklės
(4 pranešimai)
paskutinis 2014-08-28 23:55:59
Bendrieji sveikatos klausimai
(40 pranešimai)
paskutinis 2014-03-03 18:24:44
Apie viską-NUOMONIŲ KOKTEILIS
(19 pranešimai)
paskutinis 2013-03-16 11:12:27
Animizmas
(2 pranešimai)
paskutinis 2011-05-19 14:24:54
Content protected by
CopySpace Premium
 
2008-2011 (c) Homo Sanitus        E-valdymas: HexaPortal
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės